دروس استاد عرفانیان

پـایگـاه ارائـه مطـالب و دروس حـوزوی استـاد عـرفـانیان

دروس استاد عرفانیان

پـایگـاه ارائـه مطـالب و دروس حـوزوی استـاد عـرفـانیان

کانال تلگرام دروس استاد عرفانيان

صوت دروس در ایتا

نرم افزار اجرای فایل ها

نرم افزار دانلود فایل ها

آخرین بارگذاری دروس

ابزار کار آمد

آخرین نظرات

پربیننده ترین مطالب

آخرین مطالب

دست نوشته های استاد... (103)

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۹، ۱۷:۰۸

1. من این قدر متن عاشقانه می‌نویسم، شما هم این قدر گرمی می‌خورید، چه شود؟؟؟!!!

2. یکی نوشته: پیش‌بینی می‌شود تا سال ... رشد جمعیت ایران به صفر برسد و من گمان می‌کنم با این وضعیتی که برای جوان‌ها به‌وجود آمده و دماری که شغل و مسکن دارد از روزگار همه درمی‌آورد این اتفاق زودتر از اینها بیفتد.

3. خواستم عرض کنم: کور خوانده و ملت را خوب نشناخته. اگر خدای ناکرده دو سه مشکل و اپیدمی از همین قبیل به وجود بیاید جبران همۀ کم‌کاری‌های این سال‌ها خواهد شد و باز روزی خواهند گفت: «بابا، مامان، دو تا بچه کافیه» و نه: «بابا، مامان دو تا، بچه کافیه».

4. دوستان هم ذوقشان ماشاللا هزار ماشاللا سرشار شده و فرستاده‌اند: «هیتلر، موسیلینی، استالین، ناپلئون، همه احمق بودند! کدام مرد عاقلی، به جای بافتن موی معشوقه‌اش... (شما بخوانید: عیالش) عمرش را صرف جنگ می‌کند! بیا در لابه‌لای ورقه‌های این کتاب همدیگر را ببوسیم... . نگران آبرو هم نباش؛ این جا هیچ کس کتاب نمی‌خواند... شاملو

صبحتون بخیر:rose::rose:».

5. خداوند رحمت کند آقای دکتر میلانی ـ که استاد فیزیک دانشگاه فردوسی مشهد بود و تا آخر عمر تنها و مجرد زیست و تا آن جا که می‌دانم مجرد هم جان به جان‌آفرین تسلیم کرد ـ گاهی می‌گفت: قدیم بچه‌های ضعیف‌تر به خاطر بیماری اسهال و... خودبه‌خود تلف می‌شدند و نسل مقاوم‌تر باقی می‌ماند، اما الآن به ضرب قرص و آمپول و آنتی‌بیوتیک جلوی آن کار گرفته شده و به زور هم شده هر بچه‌ای را زنده نگه می‌دارند و ... .

6. انگار خیلی هم بی‌راه نمی‌گفت. آخر رفقایی که فیلم مستند و «راز بقا» و... زیاد نگاه می‌کنند می‌گویند: در نظام طبیعت هم قضیه از همین قرار است و مثلاً مبارزۀ دو شیر برای از میدان به در کردن ضعیف‌تر برای همین است که بچه‌ها از بابای قوی‌تر باشند و اگر شیر ماده و عروس خانم پارسال بچه‌های شیر قبلی را برنداشته و دنبال کار خود نرود رئیس جدید آنها را نفله خواهد کرد.

7. خب دیگر بس است. حالا سریع گارد شیر بودن به خود نگیرید که کار زمین مانده زیاد داریم. بسم الله!

8. دوست متاهلی اهل یزدند و مدعی‌اند روزی 8 ـ 9 جلسه از درس‌های شما را گوش می‌کنم. از سؤالاتشان هم معلوم است که راست می‌گویند. تعریف از خود نباشد آن قدر هم شاداب درس گفته‌ام که خسته‌تان نکند. چون خیلی پرتوقعم منتظر خبرهای خوش شمایم که مثلاً: فایلها را گوش کرده و هر درس را چند بار تدریس کرده‌ایم و... .

9. استاد بزرگوار حضرت آیت الله مددی موارد بی‌شماری پیش آمده که بگویند: به مناسبتِ این بحث (حالا هر بحثی که لازم باشد) تمام روایات فلان باب را از «جامع الأحادیث» یا مثلاً «وسائل» دیدم. یعنی بعد از عمری انس گرفتن با روایات باز هم مدام آنها را مرور می‌فرمایند. خلاصه این‌که نفرمایید: بحث‌ها تعطیل است و درس‌ها همه مجازی شده و چه‌کار کنیم؟! این حرف‌ها مال کسانی است که از فرط بیکاری دنبال کسب مدرک افتاده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

اسکرول بار


هدایت به بالای صفحه

ابزار رایگان وبلاگ

دست نوشته های استاد... (103) :: دروس استاد عرفانیان